Rapid pregătește „hainele” pentru noul sezon. După cum giuleștenii au anunțat la sfârșitul stagiunii 2022-2023, pentru ediția 2023-2024 a Superligii, fotbaliști antrenați de Cristiano Bergodi vor purta echipamente noi, de la Kappa. În ultimii doi ani, alb-vișiniii s-au îmbrăcat de la Nike. ProSport vă prezintă, în exclusivitate, tricourile pentru meciurile de acasă și de deplasare cu care echipa de sub Podul Grant speră să repete performanța din 1999, când, sub comanda lui Mircea Lucescu, au cucerit al doilea titlu din istorie.
De când au promovat înapoi în Superligă, cei de la Rapid au îmbrăcat echipament sportiv de la Nike. Totuși, după doi ani cu producătorul american, giuleștenii au decis să treacă la Kappa. Schimbarea, după cum a mărturisit Dan Șucu, este făcută atât din punct de vedere al avantajului financiar, dar și din superstiție.
Formația de sub Podul Grant a cucerit al doilea titlu din istorie, în 1999, purtând echipament de la brand-ul italian fondat în Torino, în 1978. ProSport vă prezintă, în exclusivitate, cum vor arăta tricourile trupei antrenate de Cristiano Bergodi în sezonul competițional ce stă să înceapă.
După cum se poate observa în poze, modelul pentru stagiunea 2023-2024 este asemănător cu cel din ediția 1998-1999, când, în Giulești, sub comanda lui Mircea Lucescu, a venit al doilea titlu dintre cele trei ale Rapidului.
Ca și în sezonul trecut, sponsorul principal, Superbet, apare pe fața tricoului. Totodată, pe mâneca stângă apare și logo-ul DSC (n.r. – Dragon Star Curier). În același timp, pe pieptul jucătorilor va fi și cifra 100 pentru a marca 100 de ani (Centenarul) de la înființarea clubului, împliniți pe 25 iunie.
În ultimele două stagiuni, 2021-2022 și 2022-2023, giuleștenii s-au bazat pe echipamente sportive de la Nike. Ideea de a trece la Kappa i-a aparținut lui Daniel Niculae, președintele echipei.
Dan Șucu, acționarul majoritar al clubului, a explicat cum a negociat această trecere.
Am avut o negociere foarte bună cu Kappa, cu proprietarii de acolo. Am discutat cu dânșii un contract pe loc, de un milion de euro. Adică prima noastră achiziție va fi în valoare de un milion de euro. Cumpărăm direct produse Kappa în valoare de un milion de euro. Cei de la Rapid cu care lucrez au fost extrem de fericiți de ideea asta, este și o chestiune de superstiție, au câștigat campionatul cu Kappa. Am negociat un preț extrem de bun pentru Rapid, care se va transforma într-un preț extrem de bun pentru fani. În felul ăsta, câștiga și Rapid, câștigă și fanii.”, a spus Șucu, pentru GSP.
În continuare, a menționat că „sunt mai multe feluri de a negocia. Din punctul meu de vedere, prefer să negociez un preț general de achiziție foarte bun, iar de acolo pornesc mai departe cu tot ce am de făcut. În clipa de față se procedează așa: am gratuitate pentru echipă, dar, în schimb, îmi vând echipamentul când vreau pentru fani, cu un preț foarte mare. Mai departe, acel preț se transferă la fani. Și nu asta este ideea, nu așa se face. Negocierea trebuie făcută de cineva care se pricepe”.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER